Протягом 2023 року сфера онлайн-продажів квитків на залізничні потяги в Україні продовжила активне зростання, досягнувши значних 84,6%.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби компанії.

Це значне число підкреслює зрушення у перевагах пасажирів у бік зручних та сучасних технологій при плануванні своїх поїздок.

Особливо вражаючим виявилося зростання частки мобільного додатку в загальному обсязі онлайн-продажів: за рік вона збільшилася на 23,2%, досягнувши рівня 37,9%.

Це свідчить про те, що все більше людей вважають за краще використовувати мобільні пристрої для бронювання квитків, що приносить їм зручність та ефективність в організації своїх подорожей.

За останні три тижні не менше 1,6 мільйона квитків придбали українці, підкреслюючи високий попит на залізничні перевезення в країні.

Найбільш затребуваними маршрутами виявились поїзди №127/128 Запоріжжя – Львів, №85/86 Львів – Запоріжжя та №81/82 Київ – Ужгород, що свідчить про значущість цих напрямків для пасажирів.

Організація "Укрзалізниця" повідомила про перевезення 1,6 мільйонів пасажирів за цей період, що на 33% перевищує показники попереднього року.

Компанія успішно забезпечила курсування 104 поїздів, включаючи 10 додаткових, провівши 92 додаткових рейси для задоволення попиту, що збільшується.

Зазначається, що у цей період "Укрзалізниця" здійснила пікову кількість перевезень дітей за груповими замовленнями у гори для зимового відпочинку.

Крім того, 2889 військовослужбовців скористалися сервісом спецзамовлень квитків для військових, що становило 74,5% загальної кількості оформлених квитків онлайн. Цей сервіс дозволив військовим комфортно дістатися додому для довгоочікуваного відпочинку під час пікових зимових перевезень.

Читайте також: